Pages

Wednesday 4 March 2015

Hilang Habuk

Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah..kembali semula dalam laman blog saya ini setelah sekian lama menyepi dan hilang dek memberi penumpuan dalam pelajaran dan taklifan dari Allah untuk disempurnakan.dah rasa berhabuk blog saya nii kalo nak diikutkan hampir 6 bulan meninggalkan dunia blog nii..InsyaAllah saya akan kembali semula dalam mengemaskini dakwah tebaru melalui penulisan dari saya. TERIMA KASIH kepada yang sudi membaca blog saya..moga bermanfaat untuk kita dan sampaikan kepada semua di luar sana..


TERBAIKKKK!!!!!....(ALHAMDULILLAH)


 al-Imam as-Syahid Hassan al-Banna berkata:
“Jadilah kamu seperti pokok buah-buahan, manusia membalingnya dengan batu tetapi dia menggugurkan buah-buahan kepada mereka.”







DIHARAP BERMANFAAT UNTUK KITA SEMUA DALAM MENCARI REDHA ALLAH..
SEBAR DAKWAH DEMI UMMAH..
(PENULIS KUTIPABJAD)

No comments:

Post a Comment