Pages

Saturday 16 February 2013

Bangkit Dan Bangun

Alhamdulilah sudah masuk POST saya yang ke 10.Dalam menyebarkan ilmu ini kita perlu pelbagai cara untuk berkongsi agar orang yang membaca tertarik akan apa yang disampaikan.Untuk kali ini saya ingin berkongsi satu video dari vlogger youtube terkenal iaitu ABG MAT LUTHFI(heheheheh....hormat).Saya peminat video-video ABG MAT LUTFI dan mengikutinya.bagi saya idea dalam setiap video yang di muat turunnya adalah idea yang segar untuk dikongsi dan dijadikan sebagai pengajaran buat diri.Bagi saya video kali yang bertajuk "HARI JUBAH" dapat memberi banyak kesan dalam diri supaya kuat semangat dan terus bangkit dari kegagalan.Dalam video itu juga banyak kata-kata yang boleh dijadikan sebagai penguat dalam diri kita untuk bangkit dari kegagalan.Jangan kita berasa dunia sudah berakhir andai kita gagal.itu tidak memberi makna kepada diri kita kerana allah pasti akan menguji hambanya supaya taat akan perintahnya.Jadikan kegagalan sebagai batu loncatan buat diri kita untuk berjaya di masa hadapan kelak.




"HARI JUBAH"




Di sini saya sertakan kata-kata indah untuk memberi semangat dalam diri kita andai diri menghadapi kegagalan supaya lantas bangkit untuk berjaya.INGAT ILMU DAN REZEKI ALLAH ITU LUAS.
Jadikan ilmu yang ada sebagai jalan kita mencari rezeki di dunia dan disamping beribadah mengingati allah agar di akhirat diterima jua syurga yang diidamkan.







(BANGKIT BILA DITOLAK JATUH BANGKIT SEMULA)
*lirik lagu Bangkit Altimet Feat Salam

No comments:

Post a Comment