Pages

Sunday 2 December 2012

Pertama Bagiku

 Hari ini titik permulaan bagi diri saya dalam memasuki alam  Blogger.2/12/2012,merupakan kombinasi nombor yang menarik bagi saya pada bulan 12 tahun ini.Jadi saya memilih tarikh ini sebagai permulaan dalam memasuki ke alam BLOG.Orang cakap kalau dah ada blog...rajin2 la kemaskini blog tu.Saya akan cuba mengemaskini blog saya sekiranya ada masa terluang.Tujuan saya berblog bukan apa sekadar berkongsi apa yang terbuku di hati.Selain itu saya jugak ingin berkongsi maklumat mengenai islam dan sebagainya agar dengan berblog ini dapat saya tambahkan ilmu kepada yang lain di luar sana melalui POST dan juga peringatan buat diri saya.

langkah permulaan dalam BLOG...


Pelbagai persoalan yang timbul dalam diri saya sebelum mula berblog.Saya terfikir samaada apa yang terbuku di hati saya ini,baik saya sampaikan melalui cara blog.




Akhir sekali,saya berharap segala POST saya dalam blog ini dapat menjadi sebagai penambah ilmu baru bagi VIEWER yang melihat nya.Saya anggap BLOG ini sebagai medan saya menyampaikan maklumat yang berguna buat semua dalam pelbagai aspek yang diperlukan samaada duniawi atau ukhrawi.

No comments:

Post a Comment